De vraag

Stichting EFT Nederland werkt al 15 jaar aan het verbeteren van relaties. Onze missie is om - door de inzet van EFT, Emotionally Focused Therapy - bij te dragen aan goede relaties om zo gezondheid en welzijn te verbeteren. Al meer dan 40 jaar werken therapeuten wereldwijd succesvol met deze wetenschappelijk gevalideerde methode en hun aantal groeit.

 

Wij zoeken een professional communicatie en marketing

 

Wat is EFT

Inmiddels is EFT de best onderzochte relatietherapie en bewezen effectief, waaraan 40 jaar wetenschappelijk onderzoek vooraf ging door Sue Johnson in Canada. De methode levert krachtige verbinding tussen mensen. De methode verspreiden we op diverse manieren, via therapie, opleidingen, maar ook via de cursus Houd me Vast, online en via het uitgeven van (hand)boeken. Er zijn varianten voor gezinnen, individuen, in gemeenten, in mediation of Incompany.

 

De organisatie

In de afgelopen 15 jaar heeft EFT Nederland ruim 4000 professionals getraind in de toepassing van EFT. Kennisoverdracht is een belangrijk middel om EFT breder toegankelijk te maken en verder uit te dragen. EFT organiseert jaarlijks 40 hoogwaardige opleidingen en webinars voor professionals. Bij de stichting zijn circa 900 relatietherapeuten aangesloten. Stichting EFT is uitgever van 14 publicaties en draagt financieel bij aan de leerstoel Duurzame Relaties & Welzijn, Radboud Universiteit, Nijmegen. De stichting wil dit aanbod bestendigen, verder versterken en EFT bij een breder publiek bekend maken. Het bestuur van EFT bestaat uit 6 mensen die deels zijn betrokken bij de uitvoering. De directeur en het bestuur worden ondersteund door een professionele backoffice organisatie in de stad Utrecht.

 

De functie

De kern van jouw rol zit in het versterken van de externe communicatie en marketing met als doel het vergroten van onze zichtbaarheid, bekendheid en het uitbreiden van onze cursisten en EFT deelnemers. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van marketingcommunicatie die EFT helder en passend op de kaart zet. Je navigeert moeiteloos tussen off- en online media en je staat garant voor goede content. Je weet en onderzoekt wat nodig is om EFT en onze diensten op een passende en vooral relevante manier naar voren te brengen.

 

Wat ga je doen?

Met jouw gerichte aanpak zorg jij dat onze achterban precies weet wat EFT voor hen betekent. 

Jij maakt onze mensen, diensten en producten zichtbaar en samen met je collega’s binnen EFT voorzie je in de juiste relevante informatie. Je bent de kwaliteitsbewaker van onze communicatiemiddelen: je professionaliseert en stroomlijnt de communicatie online en offline, nieuwsbrieven, gedrukte flyers en folders, je zet EFT verder op de kaart, ook middels deelname aan congressen en evenementen. Jij beschrijft de juiste boodschap en ontwikkelt de middelen om de doelgroepen te bereiken, informeren én activeren. Ondertussen zorg je dat het laatste nieuws op onze website staat en boeien en binden we onze achterban en breder publiek met aansprekende content op onze socials. De uitgeverij ondersteun je vanuit jouw rol. Als bij onze projecten ondersteuning nodig is, dan
ben jij flexibel en inzetbaar.

 

Wie zoeken wij?

Je bent op de hoogte van (de laatste) ontwikkelingen op het gebied van communicatie en marketing

 

Jij bent iemand die snel schakelt tussen verschillende activiteiten en uitvoerende zaken. Waarbij je creatief en oplossingsgericht denkt. Je houdt van dynamiek en werkt zelfstandig, je weet wat goed organiseren is. Je brengt structuur aan en verbetert voortdurend de marketingcommunicatie processen om zo de activiteiten van EFT effectiever neer te zetten. Je bent een teamspeler die kan luisteren en collega’s ook weet te inspireren, je denkt mee en vooruit. Je zorgt voor een gedegen strategisch plan op basis van de wensen en opdrachten vanuit de directie, het bestuur en input van de backoffice. Je hebt een ‘can do’-mentaliteit en geniet ook samen met je collega’s van resultaat.

 

Profiel:

Affiniteit met en betrokkenheid bij de missie van EFT

  • HBO/WO-opleiding op gebied van communicatie/marketing (vereiste).
  • Leergierig, snel nieuwe onderwerpen eigen kunnen maken.
  • Faciliterend en flexibel; vermogen om snel een plan B te vinden.
  • Strategisch denkvermogen en initiatiefrijk,
  • Georganiseerd en in staat realistische deadlines te hanteren en te prioriteren.
  • Bereid om soms te werken buiten eigen werkdagen.
  • Ervaring met campagne-ontwikkeling en samenwerkingen met externe bureaus.
  • Actuele kennis van communicatietrends, pré ervaring met SEO, SEA, GA.

 

Ons aanbod:

 

  • Deze functie wordt grotendeels op kantoor uitgeoefend. Ons kantoor in het WTC Utrecht, is onderdeel van een interessante mix van grote en kleine bedrijven. Het moderne, duurzame kantoorgebouw biedt een inspirerende werkomgeving met een hoogwaardig aanbod aan diensten. Het is goed bereikbaar en ligt direct naast Utrecht Centraal Station. In de toekomst verhuizen we wel naar een andere locatie in Utrecht.
  • Een 16- tot 20-urige werkweek.
  • Interne EFT training (vereiste) ter verkrijgen van kennis EFT-gedachtegoed.
  • Jaarcontract, met uitzicht op een vaste aanstelling.
  • Mogelijkheid tot het volgen van aanvullende training EFT.
  • Salaris afhankelijk van ervaring en opleiding, tussen €3200,. en €4500,- bruto o.b.v. 36-uur.
  • We bieden geen eigen pensioenregeling aan voor deze functie.
  • Aanvang functie per 2 september 2024 of in overleg eerder.
  • Uiteraard ontvang je een laptop en reiskostenvergoeding.

 

Procedure:

 

We zien je motivatiebrief en C.V. graag tegemoet vóór 24 mei, per e-mail naar info@eft.nl t.a.v. Liesbeth Arends, directeur. 

Voor meer informatie neem contact op via 085 902 28 36.

—> 24 mei deadline insturen sollicitatie
—> 27 mei selectie en uitnodiging
—> 10 juni de eerste gespreksronde
—> 24 juni de tweede gespreksronde
—> 28 juni definitief besluit

Deel artikel

Gerelateerd nieuws